Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/vhosts/lockngo.nl/httpsdocs/_inc/class.db.php on line 0

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /var/www/vhosts/lockngo.nl/httpsdocs/_inc/class.user.php on line 0

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /var/www/vhosts/lockngo.nl/httpsdocs/_inc/class.user.php on line 0

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /var/www/vhosts/lockngo.nl/httpsdocs/_inc/class.user.php on line 0

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /var/www/vhosts/lockngo.nl/httpsdocs/_inc/class.user.php on line 0
Vraag en Antwoord : Lockīnīgo fietsenstallingen
SUMMARY   |   letters kleiner / groter English summary

 
LockīnīGo: fiets vast veilig
 
Vraag en Antwoord

Vraag & Antwoord

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Klik op de vraag om naar het antwoord te gaan.

Aanmelden
Wat moet ik doen om een Lock'n'Go-pas te krijgen?
Kan een bedrijf Lock'n'Go-passen nemen voor zijn personeel?
Kan ik ook een Lock'n'Go-pas krijgen als ik jonger ben dan 18 jaar?
Waarom hoor ik niets nadat ik me aangemeld heb?
Krijg ik altijd een pas?

 

Gebruik van de Lock’n’Go-stalling

Hoe zet ik mijn fiets in de Lock’n’Go-stalling?
Wat zijn de openingstijden van de Lock’n’Go-stalling?
Mag ik twee fietsen stallen met één Lock'n'Go-pas?
Waar vind ik de Lock’n’Go-stallingen? 

 

 

Opzeggen
Hoe zeg ik mijn Lock'n'Go-pas op?

 

Storing, verlies en diefstal
Wat moet ik doen als mijn Lock'n'Go-pas niet meer werkt?
Wat moet ik doen als ik mijn Lock'n'Go-pas kwijt ben?
Wat moet ik doen als mijn Lock'n'Go-pas is gestolen?

 

Overige
Lock’n’Go klantenservice


Aanmelden

Wat moet ik doen om een Lock'n'Go-pas te krijgen?
Aanmelden voor de Lock'n'Go-pas gaat snel en gemakkelijk via de functie aanmelden van deze website: vul uw gegevens in en klik op 'verzenden'. Na verzenden krijgt u het ingevulde formulier in uw e-mailbox. Dit e-mailformulier dient u uit te printen, te ondertekenen en binnen vijf dagen op te sturen naar het op het formulier vermelde adres, samen met een kopie van uw legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).
Wanneer u niet in de gelegenheid bent om u via internet aan te melden, dan kunt u bellen met klantenservice en dan wordt u een aanmeldformulier toegestuurd. Binnen een week nadat de borg op onze rekening is bijgeschreven, krijgt u de Lock'n'Go-pas thuis gestuurd en kunt u direct gebruik maken van de Lock’n’Go-stallingen.

Terug naar vragen >

 

Kan een bedrijf Lock'n'Go-passen nemen voor zijn personeel?
Ja, rechtspersonen kunnen een zakelijk contract sluiten. Zie voor meer informatie en aanmelding bij Lock'n'Go zakelijk

Terug naar vragen >

 

Kan ik ook een Lock'n'Go-pas krijgen als ik jonger ben dan 18 jaar?
Ja, dat kan, de pas moet dan wel door een van je ouders of voogd aangevraagd worden.
Terug naar vragen >

 

Waarom hoor ik niets nadat ik me aangemeld heb?
Het duurt enkele werkdagen voor uw aanvraag verwerkt wordt en de automatische incasso is uitgevoerd. Daarna wordt de pas naar u toegestuurd. Wanneer u wilt weten hoe lang dit nog duurt kunt u mailen of bellen met Lock’n’Go klantenservice.

Terug naar vragen >

 

Krijg ik altijd een pas?
U kunt altijd een pas aanvragen. Maar indien het aantal aanmeldingen de stallingscapaciteit overschrijdt wordt er een wachtlijst gehanteerd. U wordt hier uiteraard na aanmelding over geïnformeerd.

Terug naar vragen >


Gebruik van de Lock’n’Go-stalling

 

Wat zijn de openingstijden van de Lock’n’Go-stalling?
De Lock’n’Go-stallingen zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week te gebruiken.

Terug naar vragen >

 

Mag ik twee fietsen stallen met één Lock'n'Go-pas?
Nee, U kunt met uw pas maar één klem tegelijk in gebruik nemen. Als de pas bij een tweede klem wordt aangeboden, dan wordt de eerste klem weer vrijgegeven.

Terug naar vragen >

  

Waar vind ik de Lock’n’Go-stallingen?
Kijkt u hiervoor op deze site bij uw stad en dan Locaties.

Terug naar vragen >


Tarieven

Wat betaal ik voor een Lock'n'Go-pas? 
Op dit moment is het gebruik van de Lock’n’Go-stallingen gratis. U betaalt wel een borg van 5 euro voor de Lock'n'Go-pas, maar dit bedrag krijgt u bij inlevering van de pas weer terug. 
Op enig moment zal waarschijnlijk een kleine vergoeding voor het lidmaatschap gevraagd gaan worden. Als dit het geval is dan zullen wij u daar tijdig over informeren. Indien u het wenst kunt u op dat moment uw lidmaatschap uiteraard kosteloos beëindigen.

Terug naar vragen >

 

Hoe betaal ik de Lock'n'Go-pas?
Bij het aanvragen van een Lock'n'Go-pas (zie Aanmelden) geeft u door middel van een machtiging voor automatische incasso toestemming om éénmalig de borg van uw rekening af te laten schrijven.

Terug naar vragen >


Wijzigingen

Hoe kan ik wijzigingen, bijvoorbeeld van mijn adresgegevens, doorgeven?
Verandering van gegevens, zoals een verhuizing en/of verandering van emailadres, kunt u schriftelijk melden aan Lock’n’Go met het Wijzigingsformulier, voorzien van gegevens van het legitimatiebewijs en handtekening. Het wijzigingsformulier is ook te verkrijgen bij de klantenservice.

Terug naar vragen >


Opzeggen

Hoe zeg ik mijn Lock'n'Go-pas op?
Als u geen gebruik meer wilt maken van de Lock'n'Go-pas, dan kunt u dat middels het Afmeldformulier doorgeven aan Lock’n’Go, voorzien van gegevens van het legitimatiebewijs en handtekening. Wanneer u ook uw Lock'n'Go-pas mee terugstuurt, ontvangt u daarna de borg retour. Het Afmeldformulier is ook te verkrijgen bij de klantenservice.

Terug naar vragen >


Storing, verlies en diefstal

Wat moet ik doen als mijn Lock'n'Go-pas niet meer werkt?
Als uw pas niet meer werkt, moet u contact opnemen met de klantenservice.
Voor het oplossen van storingen is de Lock'n'Go Storingsdienst beschikbaar. U kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice. De werktijden van de Storingsdienst zijn: op werkdagen tussen 10.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur.

Wanneer de Lock'n'Go Storingsdienst ingeschakeld moet worden als gevolg van het verlies van de Lock'n'Go-pas of verkeerd gebruik van de Lock'n'Go-stalling, dan worden de kosten daarvan deels doorbelast aan de pashouder (in 2006: €35).

Terug naar vragen >

 

Wat moet ik doen als ik mijn Lock'n'Go-pas kwijt ben?
Als u uw Lock'n'Go-pas kwijt bent, dan moet u zo snel mogelijk de klantenservice bellen zodat uw Lock'n'Go-pas geblokkeerd wordt. Uw pas kan daarna niet door een ander gebruikt worden, en mocht uw fiets nog in de stalling staan, dan kan deze niet door iemand anders er uit gehaald worden. Om uw fiets uit de stalling te kunnen halen, moet u wachten op de storingsdienst. U moet dan wel kunnen aantonen dat het uw fiets is die uit de klem gehaald moet worden. Daartoe volstaat een geldig legitimatiebewijs en een sleutel van de fiets.

Terug naar vragen >

 

Wat moet ik doen als mijn Lock'n'Go-pas is gestolen?
Als u uw Lock'n'Go-pas gestolen is, dan moet u zo snel mogelijk de klantenservice bellen zodat uw Lock'n'Go-pas geblokkeerd wordt. Uw pas kan dan niet door een ander gebruikt worden, en mocht uw fiets nog in de stalling staan, dan kan deze niet door iemand anders er uit gehaald worden. Om uw fiets uit de stalling te kunnen halen, moet u wachten op de storingsdienst. U moet dan wel aan kunnen tonen dat het uw fiets is die uit de klem gehaald moet worden.

Terug naar vragen >


Overige
Lock'n'Go Klantenservice
Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@lockngo.nl of telefoonnummer 0900-lockngo (0900-5625646 | 20ct/min)

Terug naar vragen >

 


GEBRUIKERS TIPS:
 Om u nog efficiënter gebruik te kunnen laten maken van de Lock’n’Go stallingen volgen hieronder een aantal wellicht handige tips!
--------------------------------------------
Wanneer u uw pas bij de stalling aanbiedt, kunt u er het beste voor zorgen dat u de pas recht boven de stalling houdt en in een langzame beweging richting paslezer beweegt. Begin daarmee op zo’n 10cm afstand. Op deze manier wordt de pas het best gelezen.
--------------------------------------------
Kijk goed of het lampje op rood staat als u uw fiets heeft gestald. Mocht onverhoopt het lampje groen branden, dan kunt u gewoon uw pas nogmaals voor de lezer houden.
--------------------------------------------
Kijk altijd goed of het lampje van uw klem weer op groen staat bij vertrek. Mocht onverhoopt het lampje rood branden, dan kunt u gewoon uw pas nogmaals voor de lezer houden.
--------------------------------------------
zet uw fiets ook altijd op slot met uw eigen slot!
--------------------------------------------




Op onderstaande tekening ziet u hoe uw fiets juist gestald is.
[tekening 3 ]
Wanneer u het frame tegen de klemmen, ertussen of er net voor plaatst, staat uw fiets niet goed gestald en dus niet veilig. Wanneer uw frame zich op de plaats zoals in onderstaande tekening bevindt is uw fiets niet goed gestald!
[tekening 1 & 2]